Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v *Obci, Ulice č.p. v* úředních dnech a hodinách:

    *úterý, čtvtek od ## do ## hodin a od ## do ## hodin*

    *středa od ## do ## hodin a od ## do ##hodin*.

  2. Telefonické podání: pevná linka - *123 456 789*
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete na stránce Formuláře a můžete jej doručit elektronicky na adresu *ou@obec.cz*, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, *Ulice č.p., 123 45 Obec*, případně faxem na číslo *987 654 321*.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v *Obci, Ulice č.p. v*úředních dnech a hodinách:
*úterý, čtvtek od ## do ## hodin a od ## do ## hodin*,
*středa od ## do ## hodin a od ## do ##hodin*
.

Telefonické podání: pevná linka - *123 456 789*

poštou na adresu Obecní úřad, *Ulice č.p., 123 45 Obec*

Elektronicky na e-mail: *podatelna@obec.cz* (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: *1a2b3c*
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

  • Osobně na Obecním úřadě v *Obci, Ulice č.p.*
  • Poštou na adresu Obecní úřad, *Ulice č.p., 123 45 Obec.*
  • *Formulář* - pro odvolání proti rozhodnutí o poskytnutí informace
  • odvolání musí obsahovat popis žádosti o podání informace, které nebylo vyhověno, datum a místo podání, odůvodnění odvolání, podpis a bydliště žadatele.

O odvolání rozhoduje:

  • obecní zastupitelstvo - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka Sazba
hodina práce (účtuje se každých započatých 30 min.)
fotokopie nebo výtisk existujícího dokumentu
- jednostranně formát A4 Kč/ks
- oboustranně formát A4 Kč/ks
- jednostranně formát A3 Kč/ks
- oboustranně formát A3 Kč/ks
- kompaktní disk (CD) Kč/ks
paušál provozních nákladů (materiál, energie)
ostatní náklady dle skutečně
vynaložených nákladů

Bez finanční úhrady budou podávány informace:

Formuláře

Kominictví

Kominictví.pdf

GEOPORTAL

http://geoportal.gepro.cz/OBCE/550680


www.eu2009.cz


www.kraj-jihocesky.cz

www.portal.gov.cz

FIRMY A SLUŽBY V NAŠÍ OBCI

 

Volby v Záblatí 2014

Průběh voleb do zastupitelstva obce Záblatí v sekci- Fotogalerie

Návštěvní a provozní řád hřiště

Navstevni a Provozni rad hriste[3].doc

Provozní řád dětského hřiště

Provozni rad detskeho hriste[3].doc

Objednání tenisových kurtů po internetu

Nově zavedená služba, objednávky tenisového kurtu po internetu.
Objednávky na víkend přijímáme do pátku 12:00 hod. prostřednictvím služby
„ELEKTRONICKÁ PODATELNA“


718(1).jpg
http://obeczablati.cz/index.php?nid=1994&lid=CZ&oid=206464

POVODNĚ v Záblatí 2009

Fotoreportáž z povodní můžete shlédnout v sekci: Fotogalerie

 

požární ochrana

požární ochrana

Vyhledat v textu

23. 11. Klement

Zítra: Emílie

KONTAKTNÍ MÍSTO PRO SENIORY

senioři.jpg


Návštěvnost stránek

122175
zablati_footer.png